HOME ABOUTME MY E-DAY MY WEDDING MY DIY

TERCINTA

♥ kartun ek ?? ♥

hey,,,,hari nak nk tlis entry pasal...final exam aku....hummm,,,aku pkir final exam tok animasi adalah ABC rupe nye tidok......klaz aku kne wat potrait kat PS err.... so dngan pngalaman yg aku plajari dari smue pnsyarah2 aku....aku dapat lah jugak siapkan ....dari pagi hingga mlm taw aku menghadap lptop....tak rabun pulak aku kan,,,ermm....pnat taw sbnarnyer wat bnde2 nie smue...nak kne pndai main warne..byg n macam2 lah....tp bg aku bez wat2 nie....hihi....jum pi ngok aku nyer pic yg aku karton kan,,,,,

step 1...wat lakaran....


step 2...kite warnekan tudungnyer k,,,,ikot warne pilihan...


step 3.kite warnekan lagi....baju pulak,,,,,

 

 step...bpe td erk ? hah 4,,,kita lakar mata ..kening ,,mulut...eh2...tp part kening tuh
cam tipu jea kan....hahha...saje nak wat kning jadi nipis2...hahahha...........


 ok yg last....ak wat bayang,,,,td jd cam ape erk??...ermm..lpe lah...t ak ingat ak tlis balik,,,hihi


and the last2.......sblah tuh pic sbnar,,,,,,n yg to digital....
tngok tu,,,,macam aper tah aku buat muke aku,,,dah lah tak wat lesung pipi.
.sbnarnya aku tak reti lagi nak buat yg pro nye...aku still blajar lagi ....hihi....thank pd yg bace peace ....ngeeee  =.=''



2 comments:

  1. hehe..smart la dik.. ^^ all the best ya utk final exam

    ReplyDelete
  2. hihi,,,thank kak :) tp da abez sem dah hehe....

    ReplyDelete

sila lah comment..
guna ayat yang elok2 ok...
kita tak marah :)