HOME ABOUTME MY E-DAY MY WEDDING MY DIY

TERCINTA

my Assigment ♥


Assalammualaikum....macam tajuk di atas......aku nak stry cikit pasal assigmnt aku niyh...hari tu aku dah cte kan pasal aku buat mke aku tu....,,,kali niyh aku wat haiwan pulak.....dalam mase seminggu kot aku wat haiwan tuh....pnat gler kot...smpai demam2 aku di buatnye,,,,huhu,,,ok lah meh cn aku bg tngok ape gmbar yg aku buat kat photoshop,,,,

comel tak??....gebu kan aku buat padahal kucing nye tak lah gebu sangat...hehe...saje jea nak tambah2...
pnat ko buat meow niyh...dari pg smpai ke malam...nsib lah ad kawan2 aku yg suke tlong aku,,,huhu,,,thank  a lot syg2 aku semue....sbnarnye ad bnyak lagi gmbar aku..tp yg niyh jea lah aku bg tngok ,,,huhu....bye2,,,

4 comments:

  1. eh..lawa la juga..jadi.. ^^ .. me tak ada pun photoshop..photoscape ja ada.. T__T

    ReplyDelete
  2. hihi,,,per lah..gi download...ala ta per lah..photoscape leh edit gmbar jdi chntek...:)

    ReplyDelete
  3. hihi,,,thank sugar2 kapas strawberry :) pnt tau buat hihi....

    ReplyDelete

sila lah comment..
guna ayat yang elok2 ok...
kita tak marah :)