HOME ABOUTME MY E-DAY MY WEDDING MY DIY

TERCINTA

Animax Cosplay

Hai2,,,hari niyh nak crite pasal animax cosplay yg aku gi ari tu dngn kawan2 aku...sbnarnye aku mlas kot nak gi tpi disebabkan kwan aku yg pkse aku gi,,,gi jea lah...lg pon kawn aku tuh nak blik..dye tak ad teman so aku pon terikut lah ckap dye tok gi sane...da lame tak balik katenye...miss kat mak n ayh dye..hihi...ok...yg memenatkan aku time nak gi sunway adalh kiteorg kne tnggu train setengah jam taw,,,pnat pulak tu..kawan aku yg tunggu kat sunway dah membebel jea tunggu kte org tak sampai2 lagi....n last2 kte org dtg lah jugak walaupn lmbat kan...cn tngok pic aku time kat sunway....


ni pic pertame aku...dngan cape tah...hihi



purple...purple...dan purple......



 comel kan dye org



spray............hihi..

ok lah macam biase sape nak tngok bnyak gmbar lagi pergi lah kat fb aku keyh https://www.facebook.com/aiEnCyUkKamOo....ok 
thank sudi bace + follow blog mcm niyh,,,,bye2...... 


No comments:

Post a Comment

sila lah comment..
guna ayat yang elok2 ok...
kita tak marah :)